Aanmelden of verlengen lidmaatschap via de meedoenregeling

17 januari 2022 in Algemeen

Voor het afboeken van de contributie van uw budget van de meedoenregeling is het voortaan noodzakelijk dat dit alleen via dit formulier verloopt.

Zeker zolang we nog geen inloopavond mogen houden ivm de corona maatregelen.

Ook al bent u al lid bij onze vereniging en hebben wij in het verleden uw gegevens en bestanden ontvangen dan is dat toch nodig.

Waarom is dat dan?

  1. In het kader van AVG, de bescherming van uw privacy, mogen wij uw gegevens niet bewaren en die worden dus na het afboeken gewist.
  2. We hebben uw meest recente brief van de meedoenregeling nodig (2022), dat is een bevestiging dat er budget voor u is gereserveerd en kunnen wij ook de contributie afboeken. Hebt u geen brief ontvangen van de gemeente, dan zult u eerst contact met ze op moeten nemen zodat uw budget beschikbaar komt.

Wij snappen dat dit een beetje overkomt als overdreven en onnodig, maar de laatste tijd komt het heel vaak voor dat we niet af kunnen boeken omdat de cliënt niet bekend is volgens het systeem, u bent zelf verantwoordelijk voor het verkrijgen van uw budget en een recente brief is daar het bewijs van.