Vispas online bestellen en meteen vissen klik hier of koop hem bij Glaudemans of Ravenof bij ons op donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur, U kan bij ons niet pinnen.

Informatie over vergunningen

Kosten lidmaatschap

Lidmaatschap beëindigen
Wervingsactie  Adreswijziging Contact ledenadministratie

De zeevisafdeling heeft in het afgelopen jaar een vis trip gemaakt, de animo voor het zeevissen wordt steeds minder. Als reden geven mensen op de hoge kosten en diverse keuzes van de verschillende voorkeuren van zeewateren. Hierdoor komen we vaak op enkele deelnemers waardoor ik in sommige gevallen gebruik maak van de financiële tegemoetkoming van de Ruischvoorn.

Voor het jaar 2018 zal een enquête uitgaan naar de huidige zeevissers en mogelijk via facebook een oproep te doen voor een aanvulling van de afdeling zeevissers.

Van het budget van 300 euro heb ik 90 euro besteed voor een gedeelte van de bootkosten zeevistrip Westerschelde, waar er overigens heel goed vis werd gevangen. Graag het budget van 300 euro handhaven voor 2018 waar mogelijk meer activiteiten mogelijk zijn

Pierre Cruijssen