Vispas online bestellen en meteen vissen klik hier of koop hem bij Glaudemans of Ravenof bij ons op donderdagavond van 19.00 tot 20.00 uur, U kan bij ons niet pinnen.

Informatie over vergunningen

Kosten lidmaatschap

Lidmaatschap beëindigen
Wervingsactie  Adreswijziging Contact ledenadministratie

Jaarverslag 2017 Jeugdafdeling KEHV de Ruischvoorn

De jeugdcommissie bestond in 2017 uit: Ed Willems, Theo Mols, Ad Verhoof, Kees van den Broek, Nico de Roos en Ben Stoopen.

In 2017 viel in de ogen van de Jeugdcommissie de opkomst van jeugdleden bij de diverse jeugdactiviteiten een beetje tegen.  Net als voorgaande jaren was er behalve op de jaarlijkse jeugddag weinig animo van de jeugd om deel te nemen aan de jeugdactiviteiten.

Ook dit jaar heeft de jeugdcommissie geprobeerd om alle jeugdleden op de hoogte te brengen van de diverse jeugdactiviteiten om daarmee meer animo te krijgen voor de diverse jeugdactiviteiten. Daarbij  werd zowel per post, per email, via de website, en zelfs Facebook bekend gemaakt wat er zoal voor de jeugd werd georganiseerd. Dat leverde echter bijna geen nieuwe deelnemers op. We gaan voor komend jaar verder op zoek naar een manier om dit te verbeteren. Er zijn al gesprekken gevoerd met diverse mensen om aan nieuwe ideeën te komen.

Naast die negatieve gevoelens staat echter wel weer het positieve gevoel van een schitterende jeugddag die we begin juli 2017 in ons clubhuis hebben gehouden.  Voor de tiende keer konden we de jeugd s’morgens in groepen langs de diverse instructie / workshops leiden. Daar konden zij, gepresenteerd door leden van de diverse afdelingen van onze vereniging van alles leren over de diverse vistechnieken.  Vooral dankzij de inzet van vele vrijwilligers uit onze vereniging en de gulle bijdrage van diverse sponsors werd het weer een prachtig evenement.

Via selectiewedstrijden wisten zowel Nick Mols als Justin Mols zich te plaatsen voor de Finale van het Kampioenschap van Nederland. Justin wist daar een verdienstelijke 8e plaats te behalen en Nick werd 21e.

Verder hebben we ook een voorwedstrijd van het Federatief Jeugdkampioenschap van Zuid West Nederland in Tilburg georganiseerd. Daarbij hebben enkele deelnemers van De Ruischvoorn zich weten te plaatsen voor de finale:
B-klasse: Jelle Colijn, Justin Mols en Nick Mols
C-klasse: Sylvano Pelders en Diego Pelders.

De finale werd gehouden aan de Vlaardingse Vaart.
In de B-klasse werd Nick Mols 7e, Jelle Colijn 18e en Justin Mols 19e.
In de C-klasse werd Sylvano Pelders kampioen van Zuid West Nederland en eindigde Diego Pelders op de 4e plaats.

Koningsvissen Jeugd hebben we gehouden aan de vijver bij Station West:
1. Thomas Both
2. Justin Mols
3. Diego Pelders

Ook het komende jaar 2017 zal de jeugdcommissie weer haar uiterste best doen om voor de jeugd een leuk programma samen te stellen.

Namens de Jeugdcommissie

Ben Stoopen.